Livrare

Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.

Costul livrării este de 20 lei (TVA inclus) pentru produsele cu o greutate de până la 5kg și aflate în raza de acoperire a curierilor.

Pentru produse ce depășesc acest prag se vor percepe taxe suplimentare. Stabilirea cuantumului se face în funcție de greutatea produsului dar și zona de livrare.  Pentru livrările aflate în afara razei de acoperire a curierilor se va percepe o taxă suplimentară de 1 leu (TVA Inclus) / km suplimentar. Pentru o listă completă vă rugăm să urmăriți paginile oficiale: Fan Courier / Urgent Cargus / SameDay / DPD / Nemo Express. 

Echipa Tik.RO face eforturi suplimentare pentru a folosi curierul cu tariful cel mai mic pentru livrarea dumneavoastră în acest caz. 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Pentru produse vandute de Tik.RO care fac parte din urmatoarele categorii: Aparate frigorifice, Cuptoare incorporabile, Aragazuri, Plite incorporabile, Masini de spalat rufe, Masini de spalat vase si Hote, Aparate de aer condiționat, se percepe o taxa suplimentara de livrare de livrare in raport cu greutatea sau volumul produsului.

INFORMATII UTILE

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare. Tik.RO nu vinde/livrează în străinătate.

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.

În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : [email protected]. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *

Taxele livrarilor speciale (altele decat cele standard oferite de catre Tik.RO) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.

Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarii comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : [email protected]. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Livrarea electrocasnicelor voluminoase (frigider, aragaz, combina frigorifica) se realizeaza pana la usa blocului, acest serviciu nefiind valabil pana la usa respectiv in apartamentul clientului.

Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile Tik.RO

Modalitatea de plata:

Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.

Taxe si returnarea produselor:

Orice client persoana fizica are dreptul la 14 zile de retur pentru toate produsele din magazinul nostru.  Exceptie fac produsele care se aduc pe baza de comanda speciala. 

Taxa de expeditie pentru returul produselor este suportata in mod exclusiv de catre cumparator. 

Pentru retururile efectuate in magazinul nostru, nu se percep taxe.

Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se accepta retururi pentru urmatoarele produse desigilate:

 - Licente software, cartuse/tonere, imbracaminte/incaltaminte, folii telefoane, consumabile sanitare, diverse solutii/uleiuri, casti ear in, becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare, muzică și filme, birotică și papetărie, Jocuri PC și jocuri pentru console, produse de îngrijire personală. 

Returnarea banilor in maxim 14 zile

Returnarea contravalorii produsului/produselor returnate se face in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produsului in magazinul nostru, doar daca produsul este conform conditiilor de mai sus.